Head Onboarding and Client Account Management M/F

Région de l'offre : InternationalInternational

Type de contrat : CDICDI

Salaire : Non renseignéNon renseigné

Date de début de l'offre : 8 février 2019

Référence : 655036

Date de dépot : 6 février 2019

Description de l'offre

As Head Onboarding and Client Account Management, your main tasks will be the followings :
* Manage a team of 12 Analysts in the principal onboarding/KYC Group and 10 Analysts in the client account management team,
* Design and implement target operating models,
* Build out of control framework,
* Be the central point of contact for client onboarding/KYC and client account management for business and clients,
* Identify and drive process/service...

Vous devez être connecté pour voir le détail de cette offre et pouvoir postuler.

Connexion Inscription

Profil :

ability to communicate and build strong relationships with clients, infrastructure and front-office stakeholders.

Conditions et Avantages

Competitive.;The pre-requisites for this job are : At least an experience in leading large operations ; ability to identify and appropriately escalate issues and risks ; strong analytical skills and detail orientated ; strong ability to multi-task ; willingness to accept challenges and work to tight deadlines ; strong people leader ;...

Note : vous vous trouvez sur le site Handicap.fr en conséquence de quoi, pour nos partenaires et sur ces offres, à compétences égales, priorité sera donnée aux personnes bénéficiaires de l'obligation d'emploi (loi du 11 février 2005).

L'emploi sur Handicap.fr en partenariat avec :
Idrac Business School Cadre Online Agefiph BOUYGUES  Pôle Emploi